Darmowe pobrania z Graphicstock

Photoshop Creative UK swoim subskrybentom rozsyła informacje o promocji od Graphicstock.com dotyczącej nielimitowanego darmowego pobierania zdjęć przez okres siedmiu dni - tzw. trial. 

Nie byłabym Polką jakby na tekst o czymś darmowym od razu nie zaświeciłby mi się oczy - zwłaszcza, że są to stocki. Skorzystałam z tej promocji - zarejestrowałam się podając nr karty kredytowej i... okazało się, że nie jest to całkiem nielimitowane pobieranie - mamy do dyspozycji 20 zdjęć dziennie. 

A co mi tam... 20 zdjęć przez siedem dni też brzmi nieźle. Problemy ze stroną pojawiły się na drugi dzień - jakieś błędy skryptu, zawieszanie etc. etc. Zdjęcia na Graphicstock.com  nie są dobre - przynajmniej dla mnie nie były - zdjęcia modeli wyglądają jak odrzuty ze stron Adobe. 
Ściągnęłam dostępną ilość, ale naprawdę trzeba poświęcić masę czasu, aby tam coś wartościowego znaleźć. 

Skoro jednak już się zarejestrowałam skorzystałam - wykonam z nich kilka przykładowych okładek do The Book Cover Designer

Zdjęcia na Graphicstock.com są dobrej jakości i w wysokiej rozdzielczości. Jest multum krajobrazów, gór, lasów, itp. które na pewno dla jakiejś rzeszy odbiorców będą wystarczające - pełna roczna subskrypcja wynosi 99$ za nielimitowane pobrania. Jako trial dla osób zaczynających przygodę z fotomontażem - do stworzenia bazy zdjęć - polecam.


Pierwszy projekt na potrzeby The Book Cover Designer poniżej - przejrzysty, prosty, może znaleźć odniesienie w wielu tematykach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz