Łatwy projekty okładki do książki




Dzisiaj prosty projekt okładki do książki.
Szablon mam przygotowany jako standard, który modyfikuję według potrzeby.  
 
 1. Projekt, który wykonam będzie dostępny na The Book Cover Designer
więc użyję mojego szablonu bez modyfikacji rozmiaru. Na tło wybrałam miasto na tle zachodzącego słońca, które dopasowałam do szablonu i zmodyfikowałam za pomocą Balansu koloru - nasycając czerwienie. Następnie wybrałam modela (tło zostało wymaskowane - wyjaśnienie dlaczego w kolejnym kroku), którego osadziłam po prawej stronie okładki, w ten sposób widoczna będzie tylko część twarzy.
 
 

 2. Następnie przyciemniłam modela, warstwę z nim zduplikowałam i tę pod spodem ustawiłam na Pomnóż, co pozwoli na odkrycie przy pomocy wcześniej zastosowanej maski pojedynczych włosów. Następnie dodałam rozbłysk światła i oświetliłam mocniej twarz i kurtkę - w ten sam sposób - biały miękki pędzel na warstwie ustawionej na Łagodne Światło.


3. W ostatnim etapie dodałam trochę odcieni pomarańczowego na twarzy, trochę podniosłam kontrast i dodałam poglądowy napis.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz