Zioła na ścianie, czyli zielone serie.


Zawsze podobały mi się trochę surowe wnętrza nawiązujące do natury - beton na ścianach, drewniane stare meble i do tego masa roślin - wszystko osobo zimne, ale połączone ze sobą 
w odpowiedni sposób daje ciepłe wnętrze. Przeszukując internety w poszukiwaniu inspiracji 
do urządzenia wnętrza własnego domu zauważyłam modę na roślinne obrazki na ścianach, pojawiają się one od kuchni przez łazienki i sypialnie do salonów. 

W związku z tym, że mam jeszcze trochę czasu do zdobienia własnych ścian - bo na razie istnieją tylko na projekcie, zaczęłam tworzyć własną serie. 

Na tę chwilę będą to zioła - na początek trzy - bazylia, rozmaryn i tymianek. 
Udostępniam do pobrania swoje "produkcje", będzie mi miło jeżeli komuś się przydadzą :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz